Handelsbetingelser

Køb hos GAMINGLAB

Der tages forbehold for eventuelle prisfejl mv. som følge af trykfejl, prisændringer, krig, lagefejl, terror, udsolgte varer m.m.

I tilfældet af, at en pris åbenlyst og du på rimeligvis burde vide dette, forpligter GAMINGLAB sig således ikke til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

Yderligere tages der forbehold for eventuelle fejl i produktinformationer samt lagerfejl der kan resultere i ændret leveringstid samt længere forventet leveringstider hos vores grossister.

Betaling

GAMINGLAB modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

GAMINGLAB bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

GAMINGLAB afsender så vidt som muligt ordrer på alle hverdage i overensstemmelse med den valgte leveringstid. Alle varer bestilt inden kl. 18.00 på hverdage leveres som udgangspunkt næste hverdag. Der må dog tages forbehold for eventuelle transportør problemer der kan forlænge leveringstiden. Varer bestilt fredag inden kl 18.00 bliver således leveret mandag.

Leveringsmetode fremgår ved køb af det valgte produkt. Disse valgmuligheder kan variere som følge af produktets vægt og fysiske dimensioner. Som udgangspunkt vil du altid modtager et Track & Trace nummer tilsendt på e-mail.

Ved køb af varer på der er tilgængelig på fjernlager bliver varen som udgangspunkt afsendt inden for 48 timer. Der må dog tages forbehold for længere leveringstid. I tilfælde af en længere leveringstid vil du oftest modtage en email med et nærmere estimat på leveringstiden for den eller de pågældende vare(r). Hvis du bestiller flere varer hvor en eller flere af dem er på fjernlager, bedes du venligst angive i ordrebemærkningen om der ønskes samlet eller løbende levering. Hvis ikke der er angivet noget, tages der udgangspunkt i de pågældende forhold der sikrer hurtigst leveringstid.

 

Hvis du vælger lokal afhentning, kan du hente dine varer i hverdagene i tidsrummet 08-18.00 på følgende adresse:

Kikkenborgvej 12
7400 Herning
Denmark

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

GAMINGLAB vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

I tilfælde af en reklamation sendes pakken til:

GAMINGLAB
Lindbjergvej 58, st.
2750 Ballerup

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Uberettigede reklamationer og omkostninger hertil dækkes ikke af GAMINGLAB

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer hvor perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@gaminglab.dk I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her.

Varens stand, når du sender den retur:

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@gaminglab.dk

Websitet ejes og publiceres af:

GAMINGLAB

Lindbjergvej 58
2750 Ballerup
Danmark

Tlf. (+45) 71749695

CVR-nummer. 39730529
Branchekode: 474100
Mailadresse: kontakt@gaminglab.dk
Telefonnummer: +45 71 74 96 95